mandag 10. november 2008

Logo - Stem på den du liker best

Her er noen logo forslag. Den logoen som får mest stemmer vil bli UK's logo. Håper mange tar seg tid til å stemme. Logoene kan komme i forskjellige farger så fargeforslag tar også imot. Legg en inn en kommentar og skriv hvilken logo du stemmer på og eventuelt hvilken farge du vil ha den i. Husk å skriv inn nr på kommentaren du stemmer på.


Dette er forslag nr. 1

Dette er forslag nr. 2

Dette er forslag nr. 3

Dette er forsalg nr. 4

Dette er forslag nr. 5

Flere forslag er velkomne og vil bli lagt ut fortløpende.

17 kommentarer:

liS sa...

eg stemme på forslag nr 3 :)

Ingvild Ørland sa...

eg stemme på forslag 3 :-)

Anonym sa...

Likte best nr. 1 eg!!=)

Hege Flåt sa...

Eg stemme på nr 3 ;)

Anonym sa...

Nr 1 va totalt masse tøffere enn de andre!!!!

Camilla Kristiine sa...

Eg stemme på 2-en eg:)

Anonym sa...

nummer 3 vettu; )

Anonym sa...

Umm, får gå me nommer 3 då:)

Anonym sa...

åjah åsså farge, rød? Jallfall ikkje grønn:P

Anonym sa...

eg stemme på nummer 3 eg og ^^
men vr så snill isje den grønn fargen.. eller rettare sagt isje grønt i det heila tatt.. :P

UK sa...

Me kan ta avstemming på farge når d e blitt bestemt ke logo som ska ver, så sje tenk på farge når dokk stemme.

Anonym sa...

jeg Likte best Nr 1 :)

Anonym sa...

Nr 1 kule

Fride sa...

Nja.. va usikke rpå dette her. de va så lige de 4 fuste..

Eg stemme på nr 4 eg.

Tarald sa...

1 FTW!!!

Anonym sa...

1 va totalt kulast

Anonym sa...

stemme på forslag 1=)